Modron napisał:
Kod:
Any Psyker can cast a number of spells corresponding to his mastery level (so mastery level 4 psyker can cast 4 spells), but never the same power twice.Czyli ten mój biedny Ahriman może rzucić tylko 4 spelle? Bo jego specjalna zasada, że może do trzech razy zamanifestować ten sam witchfire na turę, odnosi się tylko do drugiej cześć powyższego zdania?
Tak biedak.
Oprócz tego dowalili to:
Ci źli ludzie z ETC napisał:
Brotherhood of Psykers/Sorcerers special rule can cast a maximum number of powers equal to its mastery level unless otherwise specified. When mixed in a unit, treat each type of psyker unit separately for this limitation. However, bear in mind the mixed unit can never attempt to manifest the same power more than once, regardless of which psyker unit is the caster.
Jak mi raz nie wyjdzie force w paczce termosy + bossowie to nie mogę tego poprawić innym psykerem
Ale zgodnie z draftem wykreślili zapis że trzeba zdawać BS przy manifestowaniu witchfire który nie ma profilu broni. Teraz jest automatyczny hit. Chociaż ja wolałem kilka razy rzucać forca jedną kostką.
Ostatnio edytowany przez Norbert (2016-08-04 14:18:55)
Offline
Petrodon napisał:
Nie uwzględnili wszystkich FAQów. Więc trzeba będzie się spodziewać więcej zmian w klaryfikacjach.
Nie uwzględniają wszystkich i te co wzięli na warsztat pocięli na części. Olewają te absurdalne wpisy i dobrze.
Offline
Modron napisał:
No to niestety Ahriman musi wypaść z moich oddziałów.
Myślicie że Tau to dobra armia? Czy lepsi są standarwowi SM?
Bardzo głębokie, trudne, filozoficzne pytanie.
W 40k chyba nie ma podziału na dobry/zły. Niby chaos to zło ale imperium ludzi to też nie jest dobro. Xenosi raczej też nie są czarno biali. Wszystko zależy od punktu widzenia. Jeśli jesteś człowiekiem to każdy standardowy SM jest lepszym towarzyszem niż xenos i odwrotnie. Więc czy Tau to Dobra armia, nie wiem... Niektórzy określają ich kosmicznymi komunistami. Walczą w imię większego dobra. Ale to tylko hasło propagandowe. Faszystowskie imperium ludzi jest chyba lepsze niż komuna xenosów. Zresztą trudno porównywać system wartości ludzi i obcych. To dwa różne światy. To tak jakby starożytnych rzymian nazwać złymi bo stosowali niewolnictwo. Chyba, że pytasz o samą grywalność? Dużo mocnego strzelania na dużą i średnią odległość. Duża beznadziejność w walce wręcz. To tak na oko po przekartkowaniu kodeksu, ale nie widziałem tego w praktyce. Zależy co chcesz dostać od gry.
Offline
Petrodon napisał:
Link do update'u zasad ETC:
https://drive.google.com/file/d/0Bzus0D … h1SVU/view
Wilki nareszcie mają str 10:D
Jeszcze jedną rzecz wykręcili w przygotowaniu bitwy:
ETC napisał:
j. Seize the initiative roll
k. Roll off for Scout moves.
Scouci wykonują swój ruch po rzucie na inicjatywę. Później to zmienię w pliku z misjami.
Offline
Członek Komisji
Offline
Członek Komisji
to kopiuj-wklej z zasad, nic tu nie kombinowałem
Offline
Petrodon napisał:
Bitwa o pole 23
Scenariusz A06
[Tyranids - Mikołaj] 4 - 14 [SW - Petrodon]
Czemu Tyrki tak słabo? Wilki oszukiwały?
Offline
Norbert napisał:
Petrodon napisał:
Bitwa o pole 23
Scenariusz A06
[Tyranids - Mikołaj] 4 - 14 [SW - Petrodon]Czemu Tyrki tak słabo? Wilki oszukiwały?
Odpowiedź jest prosta. Miałem sojusznika Mikołaja syn rzucał za nas obu kostkami. Dawno takiego farta nie miałem.
Offline
Norbert napisał:
Petrodon napisał:
Bitwa o pole 23
Scenariusz A06
[Tyranids - Mikołaj] 4 - 14 [SW - Petrodon]Czemu Tyrki tak słabo? Wilki oszukiwały?
Pewnie tak... Ale też sporo jedynek się turlało... I te tarcze z save'em na 3+ też zrobiły swoje.
Offline
Się Armagedon zaczął - znaczy rozpę na 1750 klecić?
Offline
Członek Komisji
Offline