Wątek kampanii Winds of Change. Wątek tylko organizacyjny. Gdzie wklejane będą informacje organizacyjne oraz zebrane rozkazy od Pana Toda i wyniki meczów. Dyskusja w komentarzach w oddzielnym wątku.
Gracze:
Ciastek, Modron, Mikołaj, Norbert, Peper, Petrodon, SzymSok
Zasady Winds of Change:
https://drive.google.com/open?id=1FvuLi … oBa5IBgSLY
Klaryfikacja zasad ogólnych:
Zasady Winds of Change > ETC Clarifications > English GW Official FAQs > English Codex > English Main Rulebook.
Draft FAQ by GW nie obowiązuje dopóki nie będzie oficjalną erratą.
Obowiązuje zasada +2 A dla wszystkich dreadnoughtów BA, DA, SW, GK no i CSM (Chyba, że zostało to uwzględnione w kodeksie)
TURA 2
Rozkazy do końca dnia 10-08-2016 do godz 18.00 wysyłane do Pan Tod na adres: duks8 at wp.pl
Obowiązują misje:
ZESTAW 2
5,10,16,19,21,24
Mapa Tura 2 po rozkazach:
https://drive.google.com/open?id=0B4LmT … ENwM3JnV0E
Mapa Tura 2 początek:
https://drive.google.com/open?id=0B4LmT … GMyUzF1U1k
Mapa Tura 1 po wydaniu rozkazów:
https://drive.google.com/file/d/0B4LmTs … sp=sharing
Mapa Tura 1 początek:
https://drive.google.com/file/d/0B4LmTs … sp=sharing
Lista bitew do rozegrania w Turze nr 2:
Wzór informacji po każdej z bitew, umieszcza dowolny gracz w tym temacie.:
Przy grach 2 osobowych
[nazwa gracza 1] [ wynik vp gracza 1] : [wynik vp gracza 2] [ nazwa gracza 2]
Przy grach wielosobowych:
[nazwa gracza 1] [ wynik vp gracza 1]
[nazwa gracza 2] [ wynik vp gracza 2]
[nazwa gracza 3] [ wynik vp gracza 3]
[nazwa gracza 4] [ wynik vp gracza 4]
Offline
Rozkazy TURA I
Petrodon
Atak: 4, 21, 23
Obrona: -
Ciastek
Atak: 20, 26
Obrona: 1
Norbert
Atak: 11, 25 i 26
Obrona: -
PEPER
Atak: 8, 6
Obrona: 1
Mordon
Atak: 33, 37, 39
Obrona: -
Mikołaj
Atak: 16, 23, 43
Obrona: -
SzymSoko
Atak: 44, 39, 34
Obrona: -
Ps. Tytułujcie maile do mnie "WH40K Tura nr". Z góry dzięki.
Archiwum bitew T1
Lista bitew do rozegrania w Turze nr 1:
1. Pola 4 i 8 - Bitwa graniczna - jedna bitwa zwycięzca zdobywa pole wroga i broni swoje - CSM -Peper vs SW
2. Pole 20 Orks przejmują pole GK bez bitwy
3. Pole 23 Tyranids vs SW - zwycięzca zdobywa pole
4. Pole 25 Orks vs GK - 1 rozkaz obrony mus być wykorzystany na obronę 1 atakowanego terytorium pole przechodzi pod panowanie w zależności od wyniku
5. Pole 26 Orks vs GK - zwycięzca zdobywa pole
6. Pole 39 CSM - Modron vs Eldars - zwycięzca zdobywa pole
7. Pole 4 CSM - Peper vs SW - rozkaz obrony po wygranej bitwie granicznej przez SW
Pozostałe pola zdobywane są bez walki.
Offline
Członek Komisji
Bitwa o pole 26 (lotnisko) scenariusz nr 6
Orks vs GK
16 : 15
Offline
Bitwa o pole 25
Scenariusz A15 – „O jeden most za daleko”
GK vs Orks
20 : 12
Offline
Bitwa o pole 23
Scenariusz A06
[Tyranids - Mikołaj] 4 - 14 [SW - Petrodon]
Gra z różnych powodów strasznie się rozwlekła. Wbicie table wisiało w powietrzu ale czas nas strasznie gonił i zdecydowaliśmy na zakończenie po 4 turze. Mikołajowi zostało kilka modeli, które nie miały szans odwrócić losów bitwy. Zabity został jeden charakter imienny. Mikołaj napisz jaki bohater Ci poległ. Z powodu braku czasu i szybkiego pakowania się nie rzucaliśmy co się z nim stało. Proponuję, żeby Karol rzucał na efekt pokonania bohatera imiennego.
/ Edit z bohaterem imiennym o tyranidów sprawa rozwiązana wątek na mailu.
Bitwa o pole 4
Starcie z Peperem nie doszło do skutku. Przyjęliśmy, że rozstrzygamy to jako remis, co oznacza, że sektor zostaje dalej w rękach Pepera i w następnej turze będziemy kontynuować swoje waśnie w ramach nowej puli rozkazów.
Offline
Panie Todzie. Jak już rzucisz na uśmiercenie Anakina i Zerga to wylosuj też efekt globalny dla 2 tury:
Spoiler:
Zdarzenia losowe:
Zdarzenia losowe są globalne:
W 1 turze kampanii nie wystepują. Od drugiej tury jest losowanie wg poniższej rozpiski:
1-7 - Nic się nie dzieje
8 - Zakłócenia w eterze - Przy Deep strike’u przeciwnik wskazuje którą z 3 kości musimy przerzucić. Nie można wskazać kości z trafienim w punkt ale strzałkę już tak.
9 - Godzina chwały - w tej turze nie można wystawiać imiennych bohaterów
10 - Anomalia Warpa - na początku każdej fazy psycherów rzuć k6: 1 - do rzucenia czaru potrzeba 1WP więcej niż wynika to z opisu czaru, 6 - psycher generuje punkty WP na rzutach 3+.
11 - Walka nocą - wszystkich obowiązuje zasada night fighting
12 - Problemy z zaopatrzeniem - 10% pkt w rozpisce.
13 - brak warlord traits dla wszystkich.
14 - Armageddon + 250 pkt do rozpisek. Z bazą będzie to 2000 pkt
Offline
Członek Komisji
To tu ściągawka:
UHQ na mapie strategicznej
Imienni UHQ mogą brać udział w bitwie tylko na jednym sektorze podczas każdej tury.
Jeśli polegnie to, rzut k6
1 - ginie i do końca kampanii nie może być użyty
2-3 - nie może się ruszać przez turę. Czyli walczy tylko jeśli bitwa jest ponownie na tym sektorze.
4-6 - nic się nie dzieje
Offline
Zdarzenie losowe
14 - Armageddon + 250 pkt do rozpisek. Z bazą będzie to 2000 pkt
Bohatery:
Ahriman : wynik rzutu 2 - nie może się ruszać przez turę. Czyli walczy tylko jeśli bitwa jest ponownie na tym sektorze
Modron i SzymSoko czekam jeszcze na Wasze rozkazy.
Offline
Rozkazy TURA II
Petrodon
Atak: 4, 16
Obrona: 1
Ciastek
Atak: 5, 19
Obrona: 1
Norbert
Atak: 6, 12
Obrona: 1
PEPER
Atak: 7, 8, 11
Obrona: -
Mordon
Atak: 29, 32
Obrona: 1
Mikołaj
Atak: 23, 44
Obrona: 1
SzymSoko
Atak: 16, 45
Obrona: 1
Ps. PEPER i SzymSoko Tytułujcie maile z rozkazami "WH40K Tura nr". Z góry dzięki.
Offline
SzymSoko napisał:
Chyba nie mam podliczonego 1pkt za Lotnisko
Faktycznie powinieneś mieć
Obiekty: 1
a nie Obiekty: 0
w wolnej chwili poprawię. Na razie nic to nie wnosi. Pamiętajcie że tylko punkty z planszy dodają się do punktów limitu armii.
W tej turze limit armii wynosi:
Standard 1500 pkt
Losowa reguła Armagedon +250 pkt
punkty z planszy + X
Offline
Bitwa o pole 5 - Lotnisko
Scenariusz A16 – „Czas apokalipsy”
[Orks] Table - Flawless Victory [GK] Lotnisko pozostaje neutralne
Offline