Petrodon - 2016-07-08 14:12:52 |
Wątek kampanii Winds of Change. Wątek tylko organizacyjny. Gdzie wklejane będą informacje organizacyjne oraz zebrane rozkazy od Pana Toda i wyniki meczów. Dyskusja w komentarzach w oddzielnym wątku.
Gracze: Ciastek, Modron, Mikołaj, Norbert, Peper, Petrodon, SzymSok
Zasady Winds of Change: https://drive.google.com/open?id=1FvuLi … oBa5IBgSLY Klaryfikacja zasad ogólnych:
Zasady Winds of Change > ETC Clarifications > English GW Official FAQs > English Codex > English Main Rulebook. Draft FAQ by GW nie obowiązuje dopóki nie będzie oficjalną erratą. Obowiązuje zasada +2 A dla wszystkich dreadnoughtów BA, DA, SW, GK no i CSM (Chyba, że zostało to uwzględnione w kodeksie)
TURA 2 Rozkazy do końca dnia 10-08-2016 do godz 18.00 wysyłane do Pan Tod na adres: duks8 at wp.pl Obowiązują misje: ZESTAW 2 5,10,16,19,21,24
Mapa Tura 2 po rozkazach: https://drive.google.com/open?id=0B4LmT … ENwM3JnV0E
Mapa Tura 2 początek: https://drive.google.com/open?id=0B4LmT … GMyUzF1U1k
Mapa Tura 1 po wydaniu rozkazów: https://drive.google.com/file/d/0B4LmTs … sp=sharing
Mapa Tura 1 początek: https://drive.google.com/file/d/0B4LmTs … sp=sharing
Lista bitew do rozegrania w Turze nr 2:
Wzór informacji po każdej z bitew, umieszcza dowolny gracz w tym temacie.: Przy grach 2 osobowych [nazwa gracza 1] [ wynik vp gracza 1] : [wynik vp gracza 2] [ nazwa gracza 2]
Przy grach wielosobowych: [nazwa gracza 1] [ wynik vp gracza 1] [nazwa gracza 2] [ wynik vp gracza 2] [nazwa gracza 3] [ wynik vp gracza 3] [nazwa gracza 4] [ wynik vp gracza 4]
|
Pan Tod - 2016-07-22 15:45:52 |
Rozkazy TURA I
Petrodon Atak: 4, 21, 23 Obrona: -
Ciastek Atak: 20, 26 Obrona: 1
Norbert Atak: 11, 25 i 26 Obrona: -
PEPER Atak: 8, 6 Obrona: 1
Mordon Atak: 33, 37, 39 Obrona: -
Mikołaj Atak: 16, 23, 43 Obrona: -
SzymSoko Atak: 44, 39, 34 Obrona: -
Ps. Tytułujcie maile do mnie "WH40K Tura nr". Z góry dzięki.
Archiwum bitew T1
Lista bitew do rozegrania w Turze nr 1: 1. Pola 4 i 8 - Bitwa graniczna - jedna bitwa zwycięzca zdobywa pole wroga i broni swoje - CSM -Peper vs SW 2. Pole 20 Orks przejmują pole GK bez bitwy 3. Pole 23 Tyranids vs SW - zwycięzca zdobywa pole 4. Pole 25 Orks vs GK - 1 rozkaz obrony mus być wykorzystany na obronę 1 atakowanego terytorium pole przechodzi pod panowanie w zależności od wyniku 5. Pole 26 Orks vs GK - zwycięzca zdobywa pole 6. Pole 39 CSM - Modron vs Eldars - zwycięzca zdobywa pole 7. Pole 4 CSM - Peper vs SW - rozkaz obrony po wygranej bitwie granicznej przez SW Pozostałe pola zdobywane są bez walki.
|
Petrodon - 2016-07-23 17:44:14 |
1. bitwa graniczna pole 4 i 8 [CSM - Peper] Table - Flawless Victory [SW] Misja 15.
|
Ciasteczkowy - 2016-07-23 22:21:52 |
Bitwa o pole 26 (lotnisko) scenariusz nr 6
Orks vs GK 16 : 15
|
Modron - 2016-07-28 19:37:24 |
Bitwa o pole 39 - Lotnisko Scenariusz A15 –„ O jeden most za daleko”
[CSM - Modron] Table - Flawless Victory [Eldar - SzymSoko]
|
Norbert - 2016-07-31 08:29:11 |
Bitwa o pole 25 Scenariusz A15 – „O jeden most za daleko”
GK vs Orks 20 : 12
|
Petrodon - 2016-08-08 05:30:16 |
Bitwa o pole 23 Scenariusz A06 [Tyranids - Mikołaj] 4 - 14 [SW - Petrodon]
Gra z różnych powodów strasznie się rozwlekła. Wbicie table wisiało w powietrzu ale czas nas strasznie gonił i zdecydowaliśmy na zakończenie po 4 turze. Mikołajowi zostało kilka modeli, które nie miały szans odwrócić losów bitwy. Zabity został jeden charakter imienny. Mikołaj napisz jaki bohater Ci poległ. Z powodu braku czasu i szybkiego pakowania się nie rzucaliśmy co się z nim stało. Proponuję, żeby Karol rzucał na efekt pokonania bohatera imiennego.
/ Edit z bohaterem imiennym o tyranidów sprawa rozwiązana wątek na mailu.
Bitwa o pole 4 Starcie z Peperem nie doszło do skutku. Przyjęliśmy, że rozstrzygamy to jako remis, co oznacza, że sektor zostaje dalej w rękach Pepera i w następnej turze będziemy kontynuować swoje waśnie w ramach nowej puli rozkazów.
|
Modron - 2016-08-08 08:26:47 |
U mnie zginął Ahriman w bitwie z Eldarami i też zapomnieliśmy rzucić na efekt na koniec. To ja też poproszę Karolu o wygenerowanie efektu jego pokonania.
|
Norbert - 2016-08-08 09:13:17 |
Panie Todzie. Jak już rzucisz na uśmiercenie Anakina i Zerga to wylosuj też efekt globalny dla 2 tury:
Spoiler:Zdarzenia losowe:
Zdarzenia losowe są globalne: W 1 turze kampanii nie wystepują. Od drugiej tury jest losowanie wg poniższej rozpiski:
1-7 - Nic się nie dzieje 8 - Zakłócenia w eterze - Przy Deep strike’u przeciwnik wskazuje którą z 3 kości musimy przerzucić. Nie można wskazać kości z trafienim w punkt ale strzałkę już tak. 9 - Godzina chwały - w tej turze nie można wystawiać imiennych bohaterów 10 - Anomalia Warpa - na początku każdej fazy psycherów rzuć k6: 1 - do rzucenia czaru potrzeba 1WP więcej niż wynika to z opisu czaru, 6 - psycher generuje punkty WP na rzutach 3+. 11 - Walka nocą - wszystkich obowiązuje zasada night fighting 12 - Problemy z zaopatrzeniem - 10% pkt w rozpisce. 13 - brak warlord traits dla wszystkich. 14 - Armageddon + 250 pkt do rozpisek. Z bazą będzie to 2000 pkt
|
Ciasteczkowy - 2016-08-08 09:39:12 |
To tu ściągawka:
UHQ na mapie strategicznej Imienni UHQ mogą brać udział w bitwie tylko na jednym sektorze podczas każdej tury. Jeśli polegnie to, rzut k6 1 - ginie i do końca kampanii nie może być użyty 2-3 - nie może się ruszać przez turę. Czyli walczy tylko jeśli bitwa jest ponownie na tym sektorze. 4-6 - nic się nie dzieje
|
Pan Tod - 2016-08-10 15:07:06 |
Zdarzenie losowe 14 - Armageddon + 250 pkt do rozpisek. Z bazą będzie to 2000 pkt
Bohatery: Ahriman : wynik rzutu 2 - nie może się ruszać przez turę. Czyli walczy tylko jeśli bitwa jest ponownie na tym sektorze
Modron i SzymSoko czekam jeszcze na Wasze rozkazy.
|
Pan Tod - 2016-08-11 03:20:34 |
Rozkazy TURA II
Petrodon Atak: 4, 16 Obrona: 1
Ciastek Atak: 5, 19 Obrona: 1
Norbert Atak: 6, 12 Obrona: 1
PEPER Atak: 7, 8, 11 Obrona: -
Mordon Atak: 29, 32 Obrona: 1
Mikołaj Atak: 23, 44 Obrona: 1
SzymSoko Atak: 16, 45 Obrona: 1
Ps. PEPER i SzymSoko Tytułujcie maile z rozkazami "WH40K Tura nr". Z góry dzięki.
|
SzymSoko - 2016-08-12 11:37:24 |
Chyba nie mam podliczonego 1pkt za Lotnisko
|
Petrodon - 2016-08-12 11:54:24 |
SzymSoko napisał:Chyba nie mam podliczonego 1pkt za Lotnisko
Faktycznie powinieneś mieć Obiekty: 1 a nie Obiekty: 0
w wolnej chwili poprawię. Na razie nic to nie wnosi. Pamiętajcie że tylko punkty z planszy dodają się do punktów limitu armii.
W tej turze limit armii wynosi: Standard 1500 pkt Losowa reguła Armagedon +250 pkt punkty z planszy + X
|
Norbert - 2016-08-14 20:48:52 |
Bitwa o pole 5 - Lotnisko Scenariusz A16 – „Czas apokalipsy”
[Orks] Table - Flawless Victory [GK] Lotnisko pozostaje neutralne
|
Modron - 2016-08-17 07:28:24 |
Bitwa o pole 32 Scenariusz A19 – „30 dni mroku” [Orks] Table - Flawless Victory [CSM + Chaos Daemons]
|
Petrodon - 2016-08-27 19:06:00 |
Pole 16. Mikołaj nie dojechał na pole bitwy. Scenariusz A19 [SW-Petrodon] Table - Flawless Victory [Eldar - SzymSoko]
SzymSok wbicie jednego table od zwycięstwa.
|
Norbert - 2016-08-29 22:57:17 |
Bitwa o pole 19 - HQ Grey Knights
Scenariusz B01 – „Atak na HQ, frontalne uderzenie”
[Orks] 21:23 [GK] Bitwa była bardzo wyrównana ale mimo licznych strat u Rycerzy HQ obronione.
|
Modron - 2016-08-30 08:36:51 |
To kiedy decydującą bitwa tej kampanii? Wpadnę podopingować jeśli będę miał czas.
|
Norbert - 2016-09-03 21:57:10 |
Bitwa graniczna między polami 6 i 11
Scenariusz A21 – „Nowa nadzieja”
[CSM] 14:18 [GK] => GK zdobywają pole 6 (hat-trick w turze nr 2). Kolejna fajna, wyrównana bitwa.
|
Mikołaj - 2016-09-04 20:53:16 |
Scenariusz A24 – „Jarhead” [SW-Petrodon] 9:14 [Tyrki-Mikołaj] => Tyrki zdobywają pole 23
|
Petrodon - 2016-09-05 08:55:30 |
Bitwa graniczna pole 4/8 Scenariusz "Komando" nr AXX [SW-Petrodon] 11 - 13 [CSM Peper] => Chaos zdobywa pole 8.
|
Mikołaj - 2016-10-01 20:38:39 |
No to po zawodach - SzymSoko obronił pole 44 ponownie wymiatając cały stół...
|
Ciasteczkowy - 2016-10-02 21:42:52 |
no cóż, czyli gratulacje dla Szymona :)
|
Petrodon - 2016-10-03 08:23:15 |
Gratulacje.
|