Gratulacje dla Borgo!
http://www.nstactics.com/
Stronka o Neuroshimie Tactics - rozbudowany download (zasady [gracie na 1.5?], pomoce, poradniki, modelarstwo), forum, filmiki, galeria... Prawie 300 zarejestrowanych użytkowników, ale na pierwszy rzut oka mały ruch...
ciekawostka: lista sklepów z grami w mazowieckim
http://www.nstactics.com/?nst=kupnst&woj=mazowieckie
bonusowo Gwiezdny pirat - o grach dla graczy (np. w ostatnim nr porady dla Molocha w NT, opis nower frakcji szczuraków do Nhexa i NRpg, coś o malowaniu, o konwentach i inne). Trzeba by zassać i przejrzeć.
http://portalgames.pl/pl/gwiezdny-pirat/
także i tu
http://www.nstactics.com/?nst=download
Offline
Członek Komisji
Nom, gratulacje Wyniosłem cenną lekcję, że w NT podobnie jak w Mordku pancerz niewiele daje
Teraz będę się krył, o
I tak, gramy na 1.5
Offline
Jak dobrze pamiętam najlepszy pancerz Stalowej Policji chyba w trybie Zwarcia (czyli ochronnym) to 1-10/k20 w teście Budowy ignoruje trafienie nawet z Ciężkiej. Jest Drug zwiększający Budowę o 3 na chyba turę. Czyli w najlepszym przypadku przy teście Budowy byłoby 1-10 bez ran, 11-jakieś 15 Lekka, 16+ Dead. A większość broni jest Ciężka...
W Mordku jeśli dobrze pamiętam nie było jednostek super opancerzonych i te lżejsze pancerze to były łatwo ignorowane siłą/bronią. Ważniejszy był Toughness.
Przejrzałem podręcznik do NT i mam uwagi do rozgrywki:
- gra powinna trwać tylko 8 tury co jak się okazuje oznaczy bycie tylko po 4 razy Graczem Aktywnym i Reagującym czyli tradycyjne 4 kolejki mój ruch-twój ruch (a może się wcześniej skończyć)
- Knykieć nie mógł się wspinać na spadzisty dach bo figurka musi sama ustać (i to bodajże całą podstawką wręcz)
- pula Reakcji na całą armię jest, nie na figurkę
- Akumulator mógł zamieszać w rozgrywce
- nie wiem czy aktywowaliście drużyny czy figurki pojedyńczo z niej? Fajne taktyczne triki są drużynowo
Offline
Członek Komisji
W Mordku są i ciężkie pancerze (wyparowania 5+ na K6) i nawet gromrilowe (4+), ale jedne i drugie kosztują na ogół więcej niż gość, który miałby je nosić, więc średnio się to opłaca, albo nawet wcale
- A tura gry to nie jest przypadkiem równa 2 turom graczy? W sensie najpierw jeden jest aktywny drugi reaguje, a potem na odwrót? Według mnie dopiero wtedy można mówić o pełnej turze.
- To z dachem musiałem przegapić bo nawet nie pamiętam tej sytuacji
- No pula reakcji jest na armię, zgadza się. Nawet tak grałem
- Akumulator mógł namieszać, ale trzeba by go wpierw bardziej zgłębić. To na co trafiłem w podręczniku podczas rozgrywki było guzik przydatne
- yyy w sumie też nie wiem jak my je aktywowaliśmy...
Offline
Najważniejsza specyfiką Neuroshimy Tactics jest to, że w każdej turze jeden gracz jest Graczem
Aktywnym (jest to jego Tura Aktywna), a drugi – Graczem Reagującym (jest to jego Tura
Reagująca). W następnej turze jest na odwrót: ten drugi jest Aktywny, a pierwszy Reaguje.
Zwyczajna potyczka w Neuroshimę Tactics trwa nie więcej niż 8 tur. To jest czas, jaki masz
na wykonanie zadania i udowodnienie, że twoja ekipa to zgrana paczka wymiataczy, a nie gromadka
chłopców do bicia. W tym czasie każdy z graczy po cztery razy będzie Graczem Aktywnym oraz Graczem Reagującym.
Akumulator też jest prosty, punkty są za:
-atak zakończony przynajmniej jednym trafieniem (testem Budowy, nie raną)
-zabicie woga
-przejęcie lokacji, skrzynki lub gambla
Gracz Aktywny może swoje punkty wykorzystać na wybrane efekty (na które to nie można Reagować) ale jego pkty nie przechodzą do następnej tury
Gracz Reagujący zamiast Akumulatorowych dostaje punkty Reakcji, chyba do limitu startowego
Z efektów można np. przesunąć beczkę 3" i zdetonować ją; podnieść cegłę; usunąć małą makietę; narobić dymu...
Offline
QQdyl napisał:
Rebelianci wkoncu zrezygnowali i wypycha modele za grosze
https://m.rebel.pl/category.php/2,4976/ … zedaz.html
Stare info - ta wyprzedaż zaczęła się jak jeszcze sklep prowadziłem...
Offline
Ogmios napisał:
A ktoś w to gra jeszcze? Albo chociaż ma armię?
A chcesz odkupić? Mam prawie całą Hegemonię w blisterkach...
Offline